16. maj 2011

Bukkejagt med mere

Bloggen har været lidt stille på det sidste.

Tiden har dog ikke stået stille.

Vi har en god lille trænings gruppe med Ella, Luna og Båtsman, som vi samler en gang om ugen.
Alle viser gode takter inden for apportering. Ella har vist særdeles gode evner inden for vandarbejde og vi er lidt i tvivl om hun er en labrador.

Der har været Generalforsamling i Klubben for Jagthunde uden Specialklub (KJS www.kjs.dk)
Et rigtigt godt møde og jeg kan med glæde konstatere, at klubben langsomt trækker i en positiv jagtorienteret retning.

I dag gik bukkejagten ind. Fik pürchet mig ind på 5 dyr, men ingen buk imellem dem.
Det var dog nok til, at adrenalinen kom ud i blodet, hvad jeg kan mærke er rigtigt sundt.
Freddie er altid med, hvis jeg skulle have brug for en hund til et rimeligt sporarbejde.

Mine parhøns i volieren er jeg lidt i tvivl om vil producere i år. Til gengæld er der masser af parhøns i terrænet.

0 kommentarer