6. feb. 2011

Ella

I dag var Bambi, Båtsman og jeg ude og træne med Ella, Tenna og Holger.

Vi trænede i ret hårdt terræn med fokus på og finde fasaner. De var der også, men Bambi var lidt for offensiv og holdt dem ikke. Det var ellers planen hun skulle holde dem for Ella og Båtsman, men det gik ikke i dag.

Turen var dog i dejligt terræn og selvom den blev lidt for lang for de unge hunde, så kæmpede de på. Specielt Ella var jeg imponeret over. Hun vil fremad.

Vi kørte også et lille pas med apportering. Tenna havde trænet specielt på dette siden sidst og det kunne ses. Både Ella og Båtsman brugte næsen godt. En god lektion i det frie søg og så endda med terræn skift.




Apport! Ud det går.



Fat i dummien.


Hjem igen.



Flot greb. Flot Ella.


Vi sluttede dagen af med og se Tenna og Holgers landsted.
(Jeg knurrer stadig af misundelse) Magen til oase skal man lede længe efter. Vi gik en tur med Bambi og hun sluttede heldigvis dagen af med en god situation.
Nu skal jeg bare have fundet en plan, så Holger vil giftes med mig i stedet. Så skal jeg nok hjælpe med og klippe de pil ;-)

0 kommentarer